Kto je Miss

Miss Marketing by Nika KollarovaVolám sa Nika Kollárová a Miss Marketing je moje dielo, ktorého účelom je

1. prezentovať to, čo viem robiť veľmi dobre a naozaj to robím :)

2. šíriť informácie a tipy pre lepší, kvalitnejší, úprimnejší a ziskovejší marketing

Moje online i “offline” marketingové skúsenosti v skratke

Mám skúsenosti z marketingu, web dizajnu a grafiky v medzinárodných veľkých firmách, stredných firmách aj malých začínajúcich podnikoch z rôznych odvetví (hotelierstvo, gastronómia, cestovný ruch, stavebníctvo, elektronika, výroba, zdravá výživa, tvorba počítačových hier) v zahraničí a na Slovensku:

  • Príprava dlhodobých marketingových plánov, korporátnej grafiky a vizuálov.. “the big picture”
  • Manažment a riadenie krátkodobých kampaní, nastavovanie marketingových aktivít – online – email marketing, SEO obsahová stratégia, sociálne či “gúgľ” kampane (technická, vizuálna aj predajná stránka), tlačové a iné offline kampane, marketingové školenia
  • Rutinná práca “marketingového asistentíka”, bez ktorej sa vlastne ani lístok nepohne, e.g. copywriting pre tlač či online, tvorba grafiky tlačová / webová, administrácia a upravovanie webov, správa a príprava email marketingu, spravovanie sociálnych sietí (áno, to dnes robí “každý” :) hľadanie riešení, keď sa to nedá, ale šéf / klient / ja chcem, aby sa to dalo :)

Pracujem v / s:

Miss Marketing - marketing, web dizajn, grafika skills

  • Adobe Creative Suite: Photoshop (obrázky), Illustrator (ďalšie obrázky), InDesign (brožúrky, PDFká), Dreamweaver (kód, veľa kódu)
  • WordPress redakčný systém (nastavenie, administrácia, úpravy) + tvorba šablón
  • Administrácia redakčných systémov Joomla, TYPO3, Django
  • Email marketing MailChimp
  • eCommerce internetové obchody – WooCommerce
  • Pero, papier a analytický nadhľad

3 veci, ktoré Vás čakajú pri spolupráci s Miss Marketing

  1. Kvalita. Nekvalitne spravenej roboty je na svete dosť a je tak dobrá ako trojštvrtinové maslo. Hrdosť grafika či ješitnosť marketéra bokom, ide o výsledok a jeho hodnotu, ktorú má priniesť vám a vaším zákazníkom. Kvalita je aj o tom, že vám predostriem všetky alternatívy, odporučím tú najlepšiu z hľadiska vašich možností a vysvetlím, aké následky vaše rozhodnutia budú mať, aby ste vy nemohli povedať, že ste nemali potrebné informácie a ja, že “klientove nevedomé rozhodnutie” :)
  2. Úprimnosť. Čo viem, to poviem a spravím, čo neviem to poviem a odporučím niekoho iného. Úprimnosti sa držím na každom kroku – ak je pre vašu kampaň zbytočná platená reklama na Facebooku či skôr sa vám oplatí leták formátu DL (aj vysvetlím čo to “ďé-eľ” je :) ako A4, tak to poviem, vysvetlím a spravím všetko preto, aby bola práca aj s výsledkom kvalitná.
  3. Nadšenie. Lebo ma tá práca skutočne napĺňa a baví. Lebo každé zadanie je nová príležitosť ako tvoriť a spraviť niečo v tomto svete krajšie, efektívnejšie, lepšie, podielať sa na propagácii zaujímavých nápadov, podnikov.
  • Sleduješ Miss Marketing na Facebooku?